Arkadaşlar selam arkadaşım ses kaydi için telefon mikrofonu kullaniyor.
Yakin mesafeden ses kaydi yapabiliyor.Uzak mesafe çekim olmadigi icin ses tonunda düşme yok, şunu sormami istedi bilen varsa
Yaka mikrofonuyla kayit alsa telefon mikrofonundan farkli bir ses performansi elde edermi.Daha güzel ses,doygunluk,dip ses konularinda yaka mikrofonu,telefon mikrofonuna göre avantaj saglar mi