Sözleşme olsada olmasada el altından verilerimizin satıldığını zaten hepimiz bilmiyor muyduk? Mark abimiz tekrardan mahkemeye düşmemek için bu işi yasallaştırıyor diyebiliriz. Yanlışım varsa düzeltin