Merhaba
Kamuoyunda büyük yankı oluşturan whatsapp gizlilik sözleşmesi 15 mayıs a kadar onaylanma zorunluluğu var. Yani özetle bu karardan geri adım atılmayacak.
Bir çok kişi alternatif uygulamalara geçti ancak herkesin rehberinin yarısı geçmeyi düşünmüyor gibi. Şahsen kendi sitemitelimde 3 uygulama yüklü ancak halen whatsapp zorunlu kullanımdaymış gibi geçiş yapmayanlar var.
Sizce sözleşme onaylanmalı mı?
Onaylanırsa nelerle karşılaşırız?
WA dışında Facebook ürünleri kullanmıyor olmanın faydası var ml?
Lütfen toplumsal acizlikten ve cahillikten bahsetmeyerek sadece olumlu ve olumsuz şeyleri konuşalım. Yıl olmuş bilmem kaç halen sözleşmeyle uğraşanlar var filan demiyelim.
Yani ne biliyosanız konuşun ki insanlığa az da olsa faydamız olsun...