Araba önce varır. Otobüs daha sonra varmış olur. Otobüs ile araba hız limitleri aynı değildir. Aynı hızda gidiyorlarsa büyük ihtimalle polisler durdurup ceza yazmıştır. Arada geçen zaman kaybı otobüsün daha sonra varmasına neden olur.

Farklı bir bakış açısı