merhaba lise 3 öğrencisiyim sürekli mesleklere bakıyorum ve kendime göre bir meslek bulamıyorum kendimi geliştirmeyi çok seviyorum ve bilgisayarla küçüklükten beri haşır neşir bi insanım. EA bölümünden sınava gireceğim grafik tasarımı okumaya karar verdim ve nerden başlayacağım hakkında araştırma yaptım çoğu yerden gerekli cevapları aldım ama bu forumdada çok kaliteli kişiler olduğu için her yerden tavsiye almak istiyorum. Sorum şu : grafik tasarım için nerden başlamalıyım ? hangi programları öğrenmeliyim ? detaylı bilgilendirecek varsa çok teşekür ederim şimdiden