october adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam minnettarım size.
Çok teşekkürler bilgi için.
Zaten binance kullanıyorum. Stop loss mutlaka kullanıcam ama %10 mu yapsam nasıl yapsam bilemiyorum. Ani düşüş çıkışlarda gün içinde ya %15 düşer sonra %25 artarsa ne olacak ) ?
Ben şöyle bir yöntem izliyorum ilk long pozisyonunda %10 koyuyorum daha sonra kar yaptıkça stop değiştiriyorum baz aldığım en büyük etmen çizdiğim destek
de daha önce yüzde kaç olarak kırdığıdır resimde yeşil ile yuvarlağa aldım zamanla anlarsın bu ekran görüntüsünü elon twit attıktan sonra almıştım şuan 55.600 de 54.300 den geri aldım herneyse konu dağılmasın birde balınaların hangi noktarlara yattığına iyi bak onlar destek direnç zaten (Binance da emir defterinde satış emirlerini kontrol et )
Bol kazançlar