Eski takometreler olsaydı otobüsler 6. vitese hız düşürücü koyarlardı, uçakla yarışır o ibre asla 100'ü geçemezdi. Yani geçmişte otobüs daha önce varırdı.
Bugünki pratikte kesinlikle otobüsün arkasından giderdim. Rüzgar koruması ile yakıt tasarrufu olurdu. Gece önde otobüs olması daha emniyetli bana göre.
Otobüs yerine kamyon olsaydı o hızda yanına yaklaşmazdım.