Ben şimdiye kadar aktarım yapabileni görmedim ücretli uygulamalarda stabil çalışmıyor sanırım. Sırf bu yüzden 8 - 9 senelik whatsapp yedeğim çöp olmasın diye iPhone'a geçmiyorum