Arkadaşlar sonuçları buraya yazacam demiştim ama unuttum sitem 3 ayın sonunda düzenli ve özverili bir çalışmam ile index aldı pek bi işlem yapmadım açıkçası en büyük destekçimiz sabırdır.

Selametle kalın sorunu yaşayan arkadaşlar olursa konuya yazın tüm işlemleri tek tek yazım.
Hocam yeni domain regledim da pa yüksek diye tam spam çıktı. Bende içeriklerimi site ayarlarımı yaptıktan sonra degerlendirme isteginde bulundum. Domainin yeni sahibiyim içeriklerim özgündür diye başka yapılması gereken bir işlem varmıdır ?