Almış olduğunuz ekran kartları pahalı ama madencilik için biçilmiş kaftan değil gibi. Hasrate değeri 40 MH/s civarı. Eğer yeni aldıysanız yanlış ekran kartı tercihi yapmışsınız.
Elinizde eskiden bulunuyor ve değerlendirmek için kullanıyorsanız birşey diyemem.
https://www.betterhash.net/NVIDIA-Qu...-25309281.html
5800 TL'ye normal kullanım için aldığım ekran kartım bile 55/60 MH/s görebiliyor. Ufak Overclock ile daha fazlada değerlere çıkabilir.
https://www.betterhash.net/NVIDIA-Ge...-55649539.html