Bence çok kötü. Günlük kazanç 86,63 ki bu da ayda 2.600 eder. O ekran kartları baya baya pahalı kartlar. Elektrik gideri de düşünce elde kalan para bu işe değer mi bilemedim. Tek ekran kartının bile değeri 1 senede çıkmıyor.