ininal para yatırırken ücret kesiyo aylık 2 tl kullanım ücreti kesiyo para göndermelerde 1 tl kesiyo papara öle değil hiç bi şekilde para kesmediği gibi papara kartı olmayan yeni üyelerini bedavadan papara kartı sağlıyo bilginize
onu demiyorum ben vergi borcundan bahsediyorum