Siz niye bu kadar sert çıkış yaptınız hocam

?
Enesin mesajını görüp, (Sonuçta kendi fikri yerine, en iyisi TR'de paribu diye mesaj yazmış.) paribu'da işlem yapmaya başlayabilir başka birisi. Sonra bugün açtığı konuyu görüp, paribu firmasını kötüleyip, binance'yi övüyor.. Enes bizimle dalgamı geçiyor diyebilir?
(Enesin kötü niyetli olduğunu sanmıyorum) @Akbas; hocamızın mesajını kötü yerlere çekmenizde bana göre yanlış.
Binance türk firması değil tr nasıl en iyisi olabilir?