Abim dün ameliyattan çıktı arkadaşlar Allah'a şükür ameliyat başarılı geçti, tomografisini çektiler onda da bir problem gözükmüyormuş.
Tedbir amaçlı 21 gün hastanede kalacak.. Dua eden etmeyen herkese teşekkür ederim. Allah abimi bize bağışladı.