idrak edemediğin kısım biz temanın peşinde v.s olmadığımız.
emek harcamışım diyorsun fakat üstüne bastıra bastıra bana ait tema diye konuşabiliyorsun tamda bu kısımda sıkıntı başlıyor. yoksa tema basit bir tema temada bir şey yok ama kalkıpta uyarılara rağmen isim verilmesine rağmen tema bana ait diyorsan bu konu uzar gider.
Ne saçmalıyorsunuz anlamadım 4 sene önce hazırlanmış bir temanın muhabbetini bu kadar uzatabiliyorsanız belli ki bir amacınız var lütfen bunu bizimle de paylaşın bilelim neden bu kadar uzattığınızı. Koskocaman tema tasarımı diyorsunuz mesela lakin ben bu temayı müşterim için wordpress'e giydirirken gözüm kanadı o derece çirkin bir tema yani bu kadar tutulacağını bile düşünmemiştim. Her neyse artık yazmayın lütfen wordpress haliyle tema ücretsiz olarak paylaşıldı oldu bitti uzatmayınn....