Bir sözüm vardır çok kullandığım.
"Akrabalık cinsel yolla bulaşan en büyük hastalıktır."
Herkesin akrabası için öyle diyemeyiz ama kendi akrabalarım için öyle diyebilirim. Görünen o ki sizde de durum aynı. Geçmiş olsun.
Hak edene hak ettiğini yine verin, yardımcı olun, üslubunuzda yine yumuşak takılın. Ama hak etmeyende de bir o kadar uzak durun, üslubunuzda da size karşı tavrı neyse sizde ona aynı tavrı takının. Çünkü bu tip insanlar, bir gece kafanıza yastığa koyduğunuzda aklınıza gelir ve yıllar sonra bile canınızı sıkarlar o derece.