kardeşim iyi niyetli olmak güzeldir huzur verir insana, o yapılan iyilikler yarın mutlaka ama mutlaka karşılığını ya burda yada öbür dünyada alır zaten baban, iyi niyetli temiz kalpli olmak kötü birşey değil, fakat malesef işte insanların kalbi kirlenmiş olduğu için temiz kalpli insanları 'nasıl olsa' diyerek kullanmak istiyor. Allah yardım etsin
Eyw hocam, ama böyle çürük yumurta insanlar yapılan iyilikten de sogutuyo.