Devletlerin (hükûmetlerin) yasaklamamasının sebeplerinden birisi de etkilenecek insan sayısının fazla olması. Böyle bir durumda intihar sayıları hükûmetleri devirebilecek seviyede olabilir. Tüm nefret (her zamanki gibi) en başında aksiyon almayan hükûmetlere çevrilir ve sırf bu yüzden bile insanların fakirleşmesine göz yumulabilir.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ABD yapacak olursa bir şekilde kılıfına uydurur. Bazıları yasaklanabilir olduğunu kabul etmiyor bu yüzden yazdım.