VPS kurulumu çok kolay olmuyor ama istediğin gibi yönetebiliyorsun. Türk firmalarını ve bilhassa reseller falan tavsiye etmem. Hetzner kullanıyorum. Panelinden Rescale edebileceğin için büyüklüğü zorlanmasına bağlı olarak istediği gibi kurcalayıp değiştirebilirsin. Arada bol bol snapshoot almanı tavsiye ederim. Yanlış birşey yaparsan hemen eski snapshoot'a dönebilirsin.