Şuan ne için bu kadar hiddetlendiğinizi anlamıyorum ben bu temanın frontend kısmının bana ait olmadığını zaten söylemişim. Bu template'yi Diyarbakırlı bir müşterim bana attı ve WP'ye çevirmemi istedi ve bir takım düzenlemeler vs yapmamı istedi ve yaptım lakin müşteri ödememi yapmadı ve izinsiz bir şekilde kullanmaya başladı bunun üzerinede bende herkese açık bir şekilde paylaştım. Şuan neyi savunuyorsunuz bilmiyorum ama 2dk wp giydirme falan ayıp oluyor sonuçta emek vermişim ve bunu ücretsiz bir şekilde sunmuşum. Tema tasarımcısını bilmediğim için footer'a ekleme yapamadım. Her neyse bu kadar basit bir temanın muhabbeti neden bu kadar uzun anlamış değilim. Lütfen bir daha bu konuyu hortlatıp zamanımı çalmayınız artık her şey modern olmuş siz halen bu basit temanın peşindesiniz ne diyeyim ki...
idrak edemediğin kısım biz temanın peşinde v.s olmadığımız.
emek harcamışım diyorsun fakat üstüne bastıra bastıra bana ait tema diye konuşabiliyorsun tamda bu kısımda sıkıntı başlıyor. yoksa tema basit bir tema temada bir şey yok ama kalkıpta uyarılara rağmen isim verilmesine rağmen tema bana ait diyorsan bu konu uzar gider.