hesapta 44 BNB vardı yükselişten dolayı sağlam kar ettim dedim şimdi gerimi alıyorlar diye düşündüm bu arada TRBİNANCE de her şey normal hesabıma baktım bakiye görünüyor ama GROBAL BİNANCE de 0 bakiye görünüyor