Merhaba arkadaşlar,

55 inç bir TV alacağım. Fiyatlar malum pahalı bu yüzden verdiğimiz paraya değsin istiyorum.

Genel olarak görüntü ve ses kalitesi iyi olsun yeterli. Oyun falan oynamayacağız.

Şu üç model nasıldır acaba?


1 - https://www.vatanbilgisayar.com/sony...ydu-alici.html

2- https://www.vatanbilgisayar.com/sony...ydu-alici.html

3 - https://www.vatanbilgisayar.com/sony...ydu-alici.html

Ya da 55 inç önerebileceğiniz farklı modeller var mı?