Ben genelde piyasa butonuna tiklayip satiyorum aninda satar ne olur biraz azdan yada alirken hafif yuksekten alir ama islem aninda olur devamli kullanirim. Bugun sorun var parada yatirilmiyor bakim var yaziyor.