BNB 45 dolarken altcoin sepetimi burada paylaşmıştım sepete atın diye buralardan da almak büyük risk

EOS en sevdiğim coin 2 dolardan beri tutuyorum buraları hak etmiyor

xrp de kazanandan çok kaybeden var hiç sevmem

TRX gayet iyi

ytd