İşte eleştirerek yağın fiyatını, telefonların fiyatlarını düşürmemiz mümkün değil. Ancak kendimizi sürekli geliştirerek alım gücümüzü arttırabilmemiz mümkün. Sistemin bu şekilde olmasından elbette kimse memnun değil. Biz bir şey satın alırken paramızı değil, aslında zamanımızı veriyoruz. Çok daha kötü şartlarda da yaşayabilirdik, çok daha iyi şartlarda da. Mevcut düzenin getirdiği yaşama şeklimiz şu an bu. Biz de bu düzene bir şekilde zor olsa da ayak uydurmak zorundayız. Yapabileceğimiz başka bir şey yok.
Anlatamazsınız hocam bırakın. Burda isyan edince yarın telefon fiyatları düşücek sanıyolar

Halk kendini geliştirmedikçe devlet nasıl gelişsin. Şuan isyan etmek yerine nasıl daha çok para kazanırım onu araştırsa bi çözüm olur en azından.