Devletler tarafından ilk regülasyon veya yasaklama haberi geldiğinde bir daha bu fiyatları mumla arıyor olabilir herkes.
Satoshi kim ise o dünyanın en zengin insanı olacak zaten eğer değeri $200,000 dolara falan çıkarsa. Şu anda bile 52 milyar doları var bugünkü değerlere göre.
Bkz :
https://coindiligent.com/satoshi-net-worth
Bir tweet ile değeri uçan, herkesin sürekli para kazandığı bir yatırım aracı kalıcı olamaz.
Blockchain teknolojisi kalabilir ama devletlerin kendi merkez bankalarının çıkardığı kullanılır. Şu anda dokunulmamasının sebebi, biraz pandemi, biraz da büyüklere yaradığından.
Üretmeden, çalışmadan herkes yatırımdan kazanmak istemesi, ekonomik buhrana dönüşür önlem alınmazsa, eninde sonunda keskin bir önlem alacaklar benim görüşüm.