adsenseye başvuru için erken bence. hitlensin siten yeterli içerik olsun daha kolay oay alırsın. dediğin şeyler aşağıda var ama başvurusu sırasında tepede bir yerlerde ikinci menü gibi gösterirsen daha iyi olabilir.
peki domain nedne bu? kvkajansj almandaki amaç neydi merak ettim
hocam bu işe 2 kişi başladık ve soyadlarımızın birleşmesi sonucu bu ismi çıkardık sizce kötü bir domain mi?