AspavA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@uzmanforum; iyi güzel konuşmuşsun da konuşmaların da o kadar şaibe var ki ben bir anlam getiremedim diyorsun ki temanın %75 i bana ait değil ; kime ait ? 1
2. ci si bir html , css nin yanında wordpress e giydirme işi 2 saatlik bir iş ve bu iş bu temanın %10 una anca tekabul eder ve sen buna rağmen tema bana ait diyebiliyorsun.
ben sana bu tasarımın serüvenini anlatayım da biraz şu yukarlarda ettiğin laflardan yüzün kızarsın.

bu tasarım soyle.net domaini adına ‎10 ‎Nisan ‎2016 ‎Pazar, ‎00:35:49 tasarımı bitirilmiş olup soyle.net in yediği spamdan çıkarmak için yapılmış olan bir tasarım, ve nitekimde çıkarttık. sonrasında aramızda anlaşmazlıklar v.s bir takım olaylar oldu onlar tasarımlarını değiştirdiler bizde insanlar responsive tasarım arıyorlar mahayetinde bu tasarımı paylaşıma sunduk.

tasarımın orjinal hali bu şekildedir ki zaten dikkat ederseniz navbar kısımı logo ile entegreli logoya göre yapılmış bir navbardır.




tasarımın yapım aşamsındaki halen arşivimde duran dosyaları



yani bu işler koca tasarımı 2 dakka wp ye giydirip de altına yapımcı bilmem ne yazma ile felan tema benim ben yaptım demeyle olacak işler değil hele ki r10 gibi büyük bir webmaster topluluğunda bu tür şeyler ile anca kendini kandırırsın.

tasarım lazım olursa gel yine de ben sana ücretsiz yazarım. altınada adını yazarım yapımcı diye.

Şuan ne için bu kadar hiddetlendiğinizi anlamıyorum ben bu temanın frontend kısmının bana ait olmadığını zaten söylemişim. Bu template'yi Diyarbakırlı bir müşterim bana attı ve WP'ye çevirmemi istedi ve bir takım düzenlemeler vs yapmamı istedi ve yaptım lakin müşteri ödememi yapmadı ve izinsiz bir şekilde kullanmaya başladı bunun üzerinede bende herkese açık bir şekilde paylaştım. Şuan neyi savunuyorsunuz bilmiyorum ama 2dk wp giydirme falan ayıp oluyor sonuçta emek vermişim ve bunu ücretsiz bir şekilde sunmuşum. Tema tasarımcısını bilmediğim için footer'a ekleme yapamadım. Her neyse bu kadar basit bir temanın muhabbeti neden bu kadar uzun anlamış değilim. Lütfen bir daha bu konuyu hortlatıp zamanımı çalmayınız artık her şey modern olmuş siz halen bu basit temanın peşindesiniz ne diyeyim ki...