Arkadaşlarr bugün sabah 10 da hesabıma 3000 eft geldi ama gittiğim zaman parayı çekemedim. Müşteri hizmetlerini aradigim zaman ise kart içi bloke olduğunu ve bankaya gitmeniz lazım dedi. Gittim gereken işlemleri yazdım blokenin kalkması için acil de kredi ödemem var. Para hesabimda ama kullanılabilir bakiye de olmadığı için çekemiyorum. Ne zaman düzelir. sorunu yaşayan var mi daha önce?
hangi banka ödeme nerden geldi hcam incelemeye girmiş olabilirsiniz.