digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor bir beyin hastalığına yakalanmış.
Bu hastalık dünyayı kap kara gösteren insan beynindeki zevk alanlarının çalışmadığı bir hastalık.
Depresyondan çok fazla söz ediliyor ancak bu şekilde ele alındığını ilk kez görüyorum.
Ayrıca yıllardır çok fazla depresif hasta ve intihar vakası olmasına rağmen, bu doktorun mektubundaki ifadeler bana ilgi çekici geldi.

Diğer görüşleriniz çok makul katılıyorum.
Yorum için teşekkürler.