digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünyayı değiştiremezsiniz, kendinizi değiştirerek bu dünyada kendinize daha konforlu, adil, mutlu bir alan yaratın. Bu dünyanın tümünü konforlu, adil hale getiremezsiniz, tüm insanların mutlu olmasını sağlayamazsınız.
Hocam dünyaya olumlu katkı yapanlar her zaman iyi bir şekilde hatırlanır. Dünyayı kirletip kendi menfaatini düşünenler ise ya unutulur gider ya da kötü bir şekilde anılır.

Her şeye rağmen mücadele etmeli ve sonuna kadar daha iyi bir dünya için çabalamalıyız.
Bu biraz felsefi bir yaklaşım. Herkesin farklı düşüncesi olabilir.



digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu intihar eden doktora hak veren mesajlara da şaşırıyorum.
Adam depresyonda. Bu kadar intihar güzellemesi yapılmaması lazım.
Depresyon çağımızın hastalığı, sürüyle böyle durumda olan insan var.
Ancak doktorun mektubunda olayın çok farklı bir boyutu var.
Alıştığımız için, kanıksadığımız için veya benimsediğimiz için kabul ettiğimiz kirli bir dünya var.
Yaşadığımız dünyayı ve hayatı cehenneme çeviriyoruz. Daha sonra eğlence adı altında çeşitli tüketim malzemeleri ile hayata tat katmaya çalışıyoruz.

Doğada güzel olan nerede bir yer varsa çöple pislikle batırıyoruz. Sonra müzikle eğlenceyle kendi keyfimize bakıp görmezden geliyoruz. Örnekler çoğaltılabilir.