
Ülkenin %99'u böyle. Hal ve hareketlerini değerlendiren yaptığını sorgulayan , düşünen , yada objektif sorgulayan insan sayısı oldukça az.
Muhtemelen bu durum diğer ülkelerde'de vardır. Onların önem verdiği değerleri nedir bilmiyorum ama bana göre iki yüzlülük insanoğlunun doğası.
O kadar çok şey var ki yazacak. Çok fazla tepki alır. Neyse