İnsanlar farklı inançlara sahip olabilirler. Dinsiz de olabilirler. Ve bu inanç özgürlüklerini saygı sınırları içinde özgürce ifade edebilirler.
Ancak tanıdığım insanların çok büyük çoğunluğu yalancı ******** ve ikiyüzlü.
İnancı dini ne olursa olsun bunlar işlerini rüşvet torpil kayırmacılık ile yapmaya çalışıyor. Kendi menfaati için DİNİ KURALLAR-DEVLET KANUNLARI-EVRENSEL AHLAK İLKELERİ kapsamındaki kuralları çiğniyorlar.
Ben ateistim diyen de, hacı olup gelen de, derin bilgilere sahip ulusalcı Atatürkçüyüm diyen de aynı şekilde davranıyor. Yani özde kendimizi kandırıyoruz.
Nüfus cüzdanındaki din hanesi gibi, sosyal medyada atar yapmak duyar kasmak hepimizin işi.
Oysa hayatı 3 büyük tanrıya kulluk ederek yaşayan birer sürü gibiyiz!...
Birincisi para, ikincisi sosyal statü, üçüncüsü zevk!
Bu samimiyetsiz sahte hayatımız içinde bizim gibi yüzsüzlüğü ikiyüzlülüğü hazmedemeyen insanlar rahat yaşayamaz. Bu eziyete dayanamaz.
Bursa'da intihar eden doktorla ilgili çok şey yazılıp söylendi.
Özellikle de bu durumu anlatmak için bu yazıyı yazdım. Daha çok şey var uzatmak istemiyorum.