Bu nasıl kafadır dayanamadım yazıyorum. Herkes 10-15 tl kazanmıyor ülkenin çoğu neredeyse açlık sınırı altında herkes internet sektörüne girecek diye bir şey de yok herkes her işi yapamaz herkesin bir kabiliyeti vardır kimisi aşçı olur kimisi motorcu kimisi tornacı fiyatlar yüksek diye insanlar bir şey yemesin içmesin ömrü boyunca köle gibi çalışsın istiyor bazıları GENÇLER İMKANINIZ VARSA TERKEDİN BU ÜLKEYİ İMKANINIZ YOKSA DA İMKAN YARATMAYA ÇALIŞIN TERK ETMEK İÇİN yaşanacak gibi değil bu ülke artık gırtlağa kadar batmış durumdayız.