aliarbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10-15 bin tl ciddi bi para değil hocam, kusura bakmayın. Bu ülkede yoksulluk sınırı 11 bin TL

Tabi hala yoksulluk ile açlık sınırını birbirine karıştıranlar var. Bu ülke açlığın pençesinde değil belki; ancak çok büyük bir yoksulluğun ve yoksunluğun içinde. 10 bin TL'yi iyi bir maaş olarak görüyor olmanız maalesef üzücü.
Neden 15 bin tl kötü bir maaş olsun yapmayın yahu, yaklaşık 3 öğretmen maaşı. Karı koca öğretmen olup da ev, araba alıp güzel bir şekilde yaşayan insanlar var. 15 bin tl maaşı üzücü olarak görüyorsanız, en az bir 30 bin tl maaş alıyorsunuz sanırım