Kendinizi geliştirmiş olsaydınız, güzel bir işiniz olsaydı, aylık olarak aldığınız miktar 10-15 bin tl olsaydı, yine aynı eleştiriyi yapıyor olacak mıydınız. Burada gecesini gündüzüne katıp da dil öğrenen, web tasarım işi ile, seo işi ile meşgul olan, şirket kuran, kazancı çok güzel olan arkadaşlarımız var. Hayallerinizi biraz yüksek tutun ve kendinizi her açıdan geliştirmeye bakın. Umarım bir gün hayat sizin için de güzel olur.
10-15 bin tl ciddi bi para değil hocam, kusura bakmayın. Bu ülkede yoksulluk sınırı 11 bin TL
Tabi hala yoksulluk ile açlık sınırını birbirine karıştıranlar var. Bu ülke açlığın pençesinde değil belki; ancak çok büyük bir yoksulluğun ve yoksunluğun içinde. 10 bin TL'yi iyi bir maaş olarak görüyor olmanız maalesef üzücü.