Adam yağ 85 tl olmuş diye yazmış gelen cevaba bak, kendini geliştir ahahahahahahahhahah şaka falan mı bu ya? İyice dalga geçmeye başladılar milletle. Yağ mı almak istiyorsunuz? O zaman kendini geliştir, 3 dil bil yazılım öğren, yoksa sana yağ mağ yok!!!