Bence bu Türkçeyle bana bişey anlatmayın zaten, yarısından sonrasını okuyamadım. 60 yıl önce bu ülkede tamamen yerli tasarım ve mühendislikle araç üretti. Ama yıllardır geliştirilmediği gibi kendi imkanlarıyla geliştirene de ruhsat verilmedi. Siz oturup araç üretseniz devlet destek verip seri üretimemi geçecek şuan. Aracın üreticisinin kârından fazla vergi alıyorken yerli araç üretimini destekleyecek olmaları inandırıcı değil, önceki mesajda anlatmak istediğim tek konu bu sistemin eleştirilmemesi ve eleştiren vatandaşın suçlanıyor oluşu, buna katılan lütfen alıntılamasın etiketlemesin, eleştirilmek zorunda.