moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok ıyı cevap vermıssın tebrık edıyorum bugun ılcede tayland endoneyalı malezyalı 3 oğrencı aradas grubu gelmısdı sohbet ettım bıraz dunya genelı oyle anlatıldığı gıbı olmadığını her ulkede sıkıntılar olduğınu gormus oldum ama bu sosyaş medyadan elestıren arkadaslar neden yerlı malı kullnmıyorsun dedımızde mırın kırın edıyor genelı
Not general mobıl yerlı malıdır asgarı ucretın %60 na denk gelen telefonları var alabılırsın veya aılene aldırablırsın

burada yağ 60 tl olan yerden alırsın 15 tl cebın de kalır
ıphone veya samsung a 5 bn vermezsın gıder 2 bn cıvarı yerlı malı telefon alırsın 3 bn cepte kalır
ulke gelıssın ıstıyorsan ulkeye katma değer aktacak seyler uretmek ıcın geleceğını kurarsın memur olayım edımı garantı altına alayım dıyıp elestıremezsın
Hayvancılık yapan bız koyluler bıle su ulkede memur takımından daha çok katma değer katıyoruz bısıler ureterek
resmen memurluk ponzı sıstemın en buyuğu devlet ıcın kara delık

bi dakika bi dakika yani sen şimdi yağın bana 60 tl olduğunu mu savunuyosun ? ayrıca ülkede iphone kullanmak isteyen bi tek ben değilim daha kullanışlı olduğu için almak istiyorum herkes yerli telefon almak zorunda mı ? farklı bir şey istemeye hakkımız yok mu ? ülkem gelişssin istiyosam beni yönetenler iş yapacak ben yerli telefon alarak katkı sağlamayacağım.