Eski çalıştığım yerde benden kaynaklı olmayan nedenlerden dolayı geciken bir teslimat için patron saçma sapan konuşmaya herkesin içerisinde işinizi düzgün yapın sizin işinizi de biz mi takip edeceğiz ki diye bağıran patrona takip etme diye çıkışmıştım sen benimle nasıl böyle konuşuyorsun diyince de sen bu hakkı kendinde nasıl buluyorsan bende öyle buluyorum demiştim. Özetle sinmeyen sesinizi çıkarmadıkça daha çok ego kasmak için coşuyorlar. Fırsat vermeyin böyle tiplere.