yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
XFX bu işin piridir, fiyat yine de çok girilmiş.
Enflasyonu vb. katınca 2.5 3 civarı eder asus kart max.
1800 ken bile çok diyorduk hocam bence max 1500olmalı şuan 3bin olacaksa enflasyon %100dür maaşlar niye %5 aliyor bu daha büyük sıkıntı