Herkese merhaba. Belki yeri değildir ama bu konuyu açmak nedense içimden geldi. Lisedeki hastane stajlarımda 3 günlük staj görevimde bile mobbinge maruz kaldım ve ne kadar kötü bir durum olduğunu biliyorum. Son zamanlarda gündemde çok daha fazla mobbing olayı ile karşılaştığımız için bu konuyu yazmak istedim. Birçoğumuz mobbinge maruz kaldığımızda nasıl kanıtlayacağız, nasıl başa çıkacağız vs. diyerek umursamıyor ve içe atıyoruz. Öğrenci olan not korkusundan, memur görev yeri değişikliğinden, özel sektör çalışanı işten atılma korkusundan dolayı mobbinge karşı sesini çıkarmıyor ve her geçen gün üstlerinden daha fazla psikolojik şiddet görmeye devam ediyor. İnternette (Buraya tıklayarak gidebilirsiniz) mobbing konusunda çeşitli kaynaklar var. Bunlardan faydalanarak üstünüzün size baskı kurmasını engelleyebilirsiniz. Bu konu her ne kadar göz ardı edilen bir durum olsa da insanı ruhsal olarak etkileyen bir durum olduğu için kişiyi her yönden olumsuz bir şekilde etkiliyor. Unutmayın hiçbir şey sizden daha değerli değil.