iki usb ile diğer usb'ye bilgisayarmış gibi kurulum yapılabiliyor.
dediğiniz yöntemle (persistence.conf oluşturup / union yazdırma vs.) pek sağlıklı olmuyor gibi. mesela klavyeyi türkçeleştiremedim.
İmajınızı lokalleştirecek birini aramanız daha iyi olurdu, en sağlıksız yöntem dediğiniz yöntem çünkü. SD Card'a imaj yakıp kullanın daha iyidir flaştan.