iki usb ile diğer usb'ye bilgisayarmış gibi kurulum yapılabiliyor.
dediğiniz yöntemle (persistence.conf oluşturup / union yazdırma vs.) pek sağlıklı olmuyor gibi. mesela klavyeyi türkçeleştiremedim.
Kendimde bu şekilde kullanıyorum bir sorun yaşamıyorum.
Klavye'yi linux işletim sistemlerinde 'setxkbmap tr' bu şekilde türkçe yapabilirsiniz. Emin olun 2 kurulum yöntemide size aynı sonucu vericek. ("Şahsi düşüncem")