Hiddenexe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden 2 usb kullandın onu anlımadım. Tek bir usb ye iso dosyasını bi windows makinada yazdır. Ardından normal bir kurulum yapar gibi yap.
iki usb ile diğer usb'ye bilgisayarmış gibi kurulum yapılabiliyor.

dediğiniz yöntemle (persistence.conf oluşturup / union yazdırma vs.) pek sağlıklı olmuyor gibi. mesela klavyeyi türkçeleştiremedim.