Merhaba,
Turktelekom ile bu ay sözleşmemiz bitiyor kendilerinin her ay saçma inetnet kesintilerinden kurtulmak için farklı bir servis sağlayıcısına geçiş yapmak istiyorum.
Sizce hangi servis sağlayıcısına neden geçiş yapmalıyım?
*Bina altyapısı fazla iyi değil
*Binada kablonet var onu kullanan var mı?