Merhaba,

Turktelekom ile bu ay sözleşmemiz bitiyor kendilerinin her ay saçma inetnet kesintilerinden kurtulmak için farklı bir servis sağlayıcısına geçiş yapmak istiyorum.
Sizce hangi servis sağlayıcısına neden geçiş yapmalıyım?

*Bina altyapısı fazla iyi değil

*Binada kablonet var onu kullanan var mı?