Çok geçmiş olsun umarım en kısa zamanda sağlığına kavuşur.Bazı arkadaşların dediği gibi birden fazla doktora göstermekte yarar var kesinlikle birebir aynısı olmasada dayım'ın zamanında şekeri dolayısıyla bacagı kesilecekti doktor muhakkak kesilmesi lazım başka çare yok imkansız demişti ameliyat günü verilmişti farklı bir doktora göstermek istedik şuan sapa sağlam yürüyor farklı bir doktor farklı bir tedavi uyguladı ve düzeldi.