CoLLeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yer sıkıntısı yoksa 5 adet rx580 daha karlı olur gibi. Bir çok etkeni var benim düşünceme göre.
Örneğin;
*Kart arızası olursa sistemin 1/5 eksilir ama bu kartta arıza durumunda sistemin tamamı durur.
*Oldu bırakmak vazgeçmek istediniz 5bine kart alabilecek adam daha çoktur ama 25bine herkes kart alamaz.
Gibi gibi sıralanır daha vardı ama aklıma gelmedi şimdi

Dediğim gibi sadece avantaj yerden kar etmeniz ve daha uzun vadede kullanmanız olur ama dezavantajları da düşünerek karar vermelisiniz.
haklısınız bende tek kart ile değil ortalama 26 kart ile girmeyi düşünüyorum az önce de arkadaşımızın belirttiği gibi 2.5 kat daha fazla kazıyor o sebepten dolayı ama sizinkide mantikli busefer 125 kartım olmuş olacak 🤭