yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kime gönderemiyorsun hocam, belki karşındakinin pmbox'u doludur belki de hızlı öm'den denediğinden olmuyordur.
Yok dolu değil şuan göndermiş ama ingilizce bir uyarı geldi uzundu okuyamadan kayboluyor bir kaç saniyede şuan düzeldi