Bu lavuğun tipini çok merak ediyorum. Bunu R10 buluşmasına çağıralım bi güzel tokatlayıp yollayalım. (tabii gelirse

)
Tipini hiç görmedim ama sesini paylaşılan bi YouTube videosundan duydum tam d0landırıcı konuşması, hafif doğu şiveli.
https://www.youtube.com/watch?v=WNcYokgkKec
Konuşan ses Seyyit direkt.